Monday 18 April 2011

kinda like it

oh jeees , lõpuks on ilmad sooojad ja ma saan jälle midagi uut kirjutada siia . üleüldiselt teen ma vähe postitusi , aga ega ma ei viitsigi lihtsalt mõnest mõttetust teemast rääkida ka . aga rääkisin emaga , et tahaks endale tattooood ja ta andis mulle oma loa . ma arvan , et ta poleks siis lubanud , kui talle endale need ei meeldiks , a õnneks mul vedas ja talle meeldivad sellised asjad . niiet suvel pean raha natuke selleks koguma ja osa raha maksab enda rahakotist kinni ;) . niiiiice . ainult , et ma ei oska midagi välja mõelda , mida teha , aga no eks näis siis . oiiiiiiiiii kuidas ma suve ootan , aga ütleme nii , et kes ei ootaks . üleüldse olen täiesti kindel , et see suvi tuleb hullllllll . ei kahtle selles kordagi . kõigest natuke veel oodata . aga ooookei , mingit teemat pole rohkem . mõned pildid ka ja video .
tsauki :)




 . . .

No comments:

Post a Comment